Brak produktów w koszyku.
Placówki służby zdrowia są obiektami specjalistycznymi i muszą być odpowiednio przygotowane. Różnica między budynkami służby zdrowia, a budynkami np. biurowymi w podejściu do czystości i sterylności jest wyraźna. Istnieje wiele kwestii bezpieczeństwa i certyfikacji, które wykraczają poza standardowe mycie podłóg czy też wycieranie kurzy. Szczególnie ważne jest przestrzeganie aktualnych norm reżimu sanitarnego. Przed rozpoczęciem stałej lub jednorazowej współpracy odbywa się szczegółowy wywiad z kontrahentem, na którym omawiane są szczegółowo wymagania i potrzeby danego klienta. Nasza firma odpowiednio skompletuje i wdroży zespół pracowników na obiekt wedle wymagań klienta zachowując bezpieczeństwo oraz nienaganną czystość i sterylność. Posiadamy profesjonalny sprzęt i środki czystości przeznaczone do zachowania reżimu sanitarnego w placówkach służby zdrowia.
Utrzymanie czystości przez naszą firmę w szpitalach i przychodniach niesie ze sobą szereg korzyści – nie tylko ograniczenie procedur administracyjnych, ale też oszczędność czasu. Zajmiemy się zakupem sprzętu do sprzątania oraz środków chemicznych. Zapewniamy pracowników zastępczych w przypadku urlopów, czy absencji chorobowych, któregoś z członków ekipy sprzątającej, przeprowadzimy szkolenia dotyczące utrzymania czystości dla personelu sprzątającego.
©2023 Sprzątanie – Białystok | Wszystkie prawa zastrzeżone. | Realizacja: Nolantek.pl
Brak produktów w koszyku.